Nejlepší WordPress hosting
Nápověda > Fakturace

Fakturace

  • Doklad nedorazil

    Pokud Vám nedorazil doklad na objednané služby do Vaší mailové schránky, prosíme o kontrolu - Složky Spam ve Vašem emailu - v některých ppřípadech jsou zprávy s dokladem odfiltrovány jako SPAM. - O kontrolu údajů ve webové administraci služeb - jaký máte… celý článek

  • Fakturační kontakty

    V administraci si můžete nastavit fakturační kontakty pro domény či služby na Vašem účtu. Pokud máte více domén, může být každá fakturována na někoho jiného. V osobních údajích si nastavíte údaje vlastníka účtu a toho, kdo jej bude spravovat a ve fakturačních… celý článek

  • Možnosti platby na Otoman.cz

    Na serveru Otoman.cz máte několik možností, jak za webhosting a domény druhého řádu zaplatit. Níže naleznete stručný přehled. celý článek

  • Parking domény na Otoman.cz

    Co je to parking domény a jak si jej na službě Otoman objednat? celý článek

  • Právě jsem zaplatil za doménu, kdy bude dostupná?

    Proces registrace a dostupnosti domén je u nás automatizován a vytvořen tak, aby byly služby dostupné v co možná nejkratším čase. Na jaké věci se ale musí vyčkat, než bude doména dostupná? Příchozí platba Největší porci času zabere transakce peněz na náš… celý článek

  • Volba měny EUR/CZK

    V administraci Vašich služeb si můžete jak v osobních údajích, tak u fakturačního kontaktu nastavit měnu v jaké chcete mít služby fakturované. Dle toho se Vám poté automaticky budou vytvářet doklady na prodloužení služeb. Zároveň i při nové objednávce z… celý článek

  • Vrácení zaplacené částky – zrušení služeb, duplicitní platba

    Vrácení již zaplacené částky řešíme individuálně a postup se liší dle situace. V případě, že potřebujete projednat vrácení, kontaktujte nás na emailu fakturace@otoman.cz. Duplicitní platba - oznámíme zákazníkovi emailem, že máme v systému evidovanou… celý článek

  • Změny na dokladu

    Chcete-li na dokladu provést nějaké úpravy, přepošlete nám tento doklad na fakturace@otoman.cz a popište požadované změny. Doklad bude upraven a přeposlán na email, případně byste jej pak měli najít v administraci vašeho uživatelského účtu v sekci Platby.  … celý článek

  • Zrušení dokladu

    Pokud chcete nechat zrušit vystavený a prozatím nezaplacený doklad, přepošlete nám jej na fakturace@otoman.cz spolu s odůvodněním, proč chcete doklad zrušit. Možné důvody pro zrušení dokladu za webhosting zrušení služeb zrušení domény přesun služeb přesun… celý článek

zpět na homepage nápovědy